Welkom!

14 juni 2009 - Goudriaan, Nederland

Nog maar 3 maanden. Dan stap ik in het vliegtuig op weg naar Rio de Janeiro,  A CIDADE MARAVILHOSA! 6 maanden lang ga ik daar wonen en werken in de favela (sloppenwijk) Borel op een project van Jeugd met een Opdracht. Via deze weblog kun je mij volgen. Geef je e-mailadres op (rechts), zodat je op de hoogte wordt gehouden, wanneer ik een bericht plaats.

1. Jentje de Haan:
    7 augustus 2009
    Dag Lieke,

Ik las je berichtje in de brief van je vader. Een goede tijd in Rio de Janeiro toegewenst. Ik lees al jaren de brieven van Janneke en Fernando Galvao - Hulst. Ik denk dat zij het heel leuk zouden vinden om een Nederlands meisje te ontmoeten. Misschien kun je in je vrije tijd eens contact zoeken.
    Ook zij werken met kinderen in de sloppenwijken. Rio de Janeiro is zo groot. Daarom deze tip.

Groetjes Jentje
  2. corma:
    9 augustus 2009
    Hoi lieke!
    Je kent mij niet, maar ik kreeg een mail van jou doorgestuurd van kees van den Heuvel. Superleuk dat je dit gaat doen! Heb je ook een DTS gedaan? En zo ja, waar?
    Ik wens je in iedergeval heeeeeel veel succes en Gods overvloedige zegen. Je zal vast en zeker een heel bijzondere tijd gaan hebben! (ga je werken met de Lukassen?)
  3. Lieke:
    19 augustus 2009
    @ Jentje: Dankje! Is er soms een site oid waardoor ik in contact kan komen met Janneke en Fernando Galvao - Hulst of meer over hun werk kan lezen? Klinkt interessant!

@ Corma: Dankjewel. Nee ik ga niet werken met de Lukassen, zij werken in Belo Horizonte. Een andere plaats in Brazilië. Ik ga naar een basis van Jeugd met een opdracht in Rio de Janeiro, met alleen Braziliaanse vaste vrijwilligers voorzover ik weet.. Ik heb geen DTS gedaan, wel een Takeoff, die ik in juni heb afgerond. Misschien ooit nog eens... Interessante site heb je!