Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
113

Over mij

20 jaar. Pedagoog, specialisatie Internationale Pedagogische Vraagstukken. Na een school/studiecarrière van welgeteld, 16 jaar, heb ik besloten een jaar totaal niks te leren.

Nouja, uit boeken dan.

Na Brazilië is het plan om die carrière weer op te pakken met een Master, maar dat zien we dan wel weer.... ;)

Over mijn reis

Na mijn hart verloren te hebben aan Brazilië in 2008, kan niks mij meer weerhouden om terug te gaan. 10 september 2009 vertrek ik dus weer naar Rio de Janeiro. Ik ga wonen in favela Borel, op het project van Jocum (zie link rechts). De terugreis staat gepland op 4 maart 2010. Op 6 maart arriveer ik weer op Schiphol.

Wat ga ik daar doen? Ik ga daar werken in een kinderdagverblijf, sporten, bouwen/verven, schoonmaken, samba dansen en samba muziek maken, knutselen, Engelse les geven. En natuurlijk ga ik vrienden terugzien, vrienden maken, naar de kerk en evangeliseren in het Portugees.

Misschien wilt u het project in Borel wel steunen. U kunt dan een gift overmaken. Het geld zal voor 100% naar het project gaan en gebruikt worden voor bouwmateriaal, kinderdagverblijfmateriaal, muziekinstrumenten, evangelisatiecampagnes en ga zo maar door. Dit alles in overleg met het project. Voor meer informatie en de manier waarop u geld naar mij kunt overmaken, kunt u mij mailen, naar het adres [email protected]

Bezochte landen

Ik heb 16 landen (7%) bezocht:

België, Brazilië, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Luxemburg, Marokko, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten.