Terug in Borel

20 februari 2010 - Rio de Janeiro, Brazilië

Afgelopen woensdag ben ik teruggekomen van de reis naar Londrina. Het was een hele bijzondere reis. Vrijdagochtend vroeg vertrokken we met een bus, met z'n 26'en. 17 jongens en de rest volwassenen. Het was een weekend met veel kerkdiensten/conferentie-achtig, middagen naar een soort recreatieplek, met voetbal, zwembad, voor de jongens natuurlijk geweldig en veel samba, repetities en uiteindelijk de straat op. Ontzettend leuk, alle jongens hebben daaar muziek gemaakt, zonder moe te worden tot diep in de nacht. Ik geloof dat ze allemaal een bijzondere ervaring hebben meegemaakt, nieuwe mensen leren kennen, het gevoel dat ze erbij horen, en aangeraakt door God. Ik heb ze ook stuk voor stuk beter leren kennen en heb al weer meer plannen in mijn hoofd en met hen uit te voeren. Morgenavond een BBQ met Pedro en de jongens waar we de fotos en videos van de reis laten zien.

4 maart vlieg ik al weer terug naar Nederland... De tijd gaat ontzettend snel. Ik zal nog volop van de laatste weken genieten en aan het werk gaan.

Kort, maar krachtig.

Liefs, Lieke.

1. Bram:
    1 maart 2010
    Ei Lika... rsrs
    Boa sorte as últimas dias... deve ser bem difícil procê.
  2. Johannes en Marieke:
    1 maart 2010
    Hoi Lieke,
    Laatste daagjes! Geniet er nog even van en een goede reis terug! Tot zondag?!
    Johannes en Marieke
  3. Mettine:
    4 maart 2010
    Morgen mag ik lekker eerder weg van stage & gaan we lekker vroeg naar Schipholl! Heb zin om je weer te zien grote zus! xx tot morgen! En goede reis!!