Nog een paar weken..

18 augustus 2009 - Goudriaan, Nederland

Na het behalen van mijn prachtige bachelordiploma heb ik een heeerlijke vakantie gehad. Samen met Marieke naar Marrakesh; drie Brazilianen een weekje over de vloer bij mij thuis; en ik ben gisteren teruggekomen van een ruime week Belgische kust.

Nu is het dan eindelijk tijd om me te gaan voorbereiden voor de reis naar Rio. 10 september vertrek ik al. Ik ga eerst maar eens uitzoeken wat ik nog moet regelen en kopen. Volgens mij valt dat allemaal wel mee.

Ik vind het heel bijzonder dat ik al zoveel giften voor Borel heb ontvangen in de laatste weken. Zij zullen daar erg blij mee zijn. Heel erg bedankt! Ook voor de enthousiaste mails en reacties!

Liefs, Lieke.

P.S. Ik zal mijn reisschema later ook nog even op deze site zetten.

1. koeno trijn kuiper:
    28 augustus 2009
    Lieke,
    wij wensen jou veel plezier en wijsheid,
    wij zijn in 2007 in Brasil geweest, het is een prachtig land met prachtige mensen
    groeten koeno en trijn kuiper delfzijl
  2. elsbeth specken:
    31 augustus 2009
    Hey Lieke!

Een hele goede reis toegewenst doe de mensen daar allemaal de groeten:P Vooral Elisangela, Ana Claudia en Kezia! en als je Felipe nog ziet! :P

Wanneer zal ik je op komen zoeken :P haha tot wanneer blijf je precies?
    Ik wens je de zegenvan God over deze reis!

groetjes Elsbeth
  3. René Jongbloed:
    1 september 2009
    Hoi Lieke,

10 september is al bijna. Echt relaxed. Heel veel plezier in Borel!! Hoop dat je een toffe tijd hebt. Ik zou ook graag nog een keer terug willen, want mis Borel best wel..dus als ze nog mensen nodig hebben daar voor een aantal weken...

Doe de groetjes aan Elisangela, Bebetto en de rest van mij! Ook aan Jore, Daniel en Marcus!! Ik zegen ze vanaf deze plek!!

Hoop je verhalen te horen, lezen...Ging je nu met nog iemand of toch alleen?

Heel veel zegen van de Hemelse Vader! Vertrouw op Hem en (aan)bid onder alle omstandigheden in geest en in waarheid!

René (Jonathan :)
  4. fam.Stel:
    2 september 2009
    Dag Lieke,
    Een hele goede reis gewenst naar Rio.
    We wensen je Gods zegen toe en we zullen voor je bidden. Dit gedicht las ik laatst en dat willen we je meegeven.
    Groeten, Fam. Stel.

Hier ben ik,Heer, hier zijn mijn oren,
    geopend om U te verstaan,
    verlangende om te vernemen
    waar U mij zegt te gaan.

Hier ben ik,Heer,hier zijn mijn handen,
    geopend opdat U ze vult;
    ze zijn voor U om te gebruiken
    waar U ze hebben wilt.

Hier ben ik,Heer, hier zijn mijn ogen,
    geopend en door U ontblind,
    om in Uw licht de weg te zoeken
    waar ik de naaste vind.

Hier ben ik,Heer,hier zijn mijn lippen,
    geopend, want een lied begint,
    het is voor U dat ze bewegen,
    dat ik van liefde zing.

Hier ben ik,Heer,hier zijn mijn voeten,
    gekomen ver bij U vandaan;
    hier ben ik,Heer, U hebt geroepen,
    zeg mij waarheen en ik zal gaan.

(Inge Lievaart)
  5. F.van Wijk.:
    4 september 2009
    Beste Lieke
    Ik vind het bijzonder moedig wat je gaat doen in die krottenwijken maar ik weet zeker, ze hebben daar iemand als jij kijhard nodig ! Ik wens je veel bescherming en Gods Zegen toe.
  6. Gerda:
    4 september 2009
    Beste Lieke,
    Een hele goede tijd in Brazilië, ik wens je Gods zegen. Getuig van Zijn heerlijke Naam en laat zo Zijn liefde de harten van mensen verwarmen. Goede reis!
  7. Jan Kramp:
    5 september 2009
    Lees net wat je gaat doen in Rio de Janeiro en wensen je van harte Gods nabijheid toe voor die tijd daar samen met de anderen
  8. piet kruit:
    5 september 2009
    Hallo Lieke,ik en mijn vrouw wensen jou een gezegende tijd in Brazilie.Ik heb zelf in de favela bij Belo Horizonte gewerkt en weet wat jou te wachten staat.Vertrouw op God en bid en dank voor alles wat Hij gaat doen voor jou. Br. en zr.Kruit.
  9. Tim de Wijs:
    Hoi Lieke,
    Ook op deze manier wens ik je een heel fijne tijd toe en hoop je weer in ons midden te hebben op 6 maart 2010 met een hoop (levens)ervaring.
    Groeten: Tim de Wijs
  10. Gerda:
    Hallo Lieke

We wensen je een heel goede reis naar Rio
    en Gods zegen op je werk

fam den Hartog uit Nunspeet