Reisschema

6 september 2009 - Goudriaan, Nederland

Zoals beloofd, mijn reisschema (tijden zijn lokaal):

HEEN op 10 september 2009

Amsterdam 11.40uur - Londen Heathrow 12.00uur. Vluchtnummer: BA431.
Londen Heathrow 14.00uur - Rio de Janeiro GIG 21:30uur. Vluchtnummer: BA249.

TERUG op 4 maart 2010

Rio de Janeiro GIG 22.30uur - Londen Heathrow 12.35uur. Vluchtnummer: BA248.
Londen Heathrow 16.20uur - Amsterdam 5 maart 18.35uur. Vluchtnummer: BA440.

Liefs,
Lieke.

1. dikky eikelboom:
    6 september 2009
    ik wens jou alle goeds toe bij de reis die je gaat maken en natuurlijk vooral ook bij het werk in Brazilie. Gods Zegen.

Dikky
  2. Lida-Pasterkamp-Vriend:
    7 september 2009
    Hallo Lieke,al ken ik je dan persoonlijk niet ,via de nieuwsbrief van je vader heb ik er over gehoord.We vinden het heel dapper dat je dit gaat doen en willen je Gods nabijheid en zegen toewensen.Vanuit onze kerk gebeurt het ook regelmatig dat jonge mensen een half jaar een zendings of evangeliesatie reis ondernemen.Op"t moment is er een meisje met het schip"de Logos weg en een jongen gaat stage lopen voor jeugdwerk voor een half jaar,ik meen van bij Frits Jongboom.Zo zie je maar dat het evangelie toch gewoon doorgaat ondanks al de narigheid in de wereld.Veel succes en de h.groeten van Lida Pasterkamp.
  3. Mettine:
    11 september 2009
    Lieke! Als het goed is zit je nu al lekker in Rio te genieten van kip, rijst en nog veel meer. Ik mis je thuis wel. Het is wel stiller nu je weg bent. Maar ben echt énorm trots op jou grote zus! (L)
  4. koeno trijn kuiper:
    28 september 2009
    Hallo Lieke,
    Het is een hele onderneming maar dapper hoor,wij mijn man en ik zijn in 2007 voor drie week in Brasil geweest, ook om vrienden te bezoeken die 40 jaar zendelingen zijn, het is een prachig land.wij hebben nu een adopsie jongentje Lieke we bidden voor bescherming en wensen jou een hele goeie tijd fam Kuiper delfzijl